Известие

Collapse
No announcement yet.

Горен носач :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от sp_romeo1 Покажи съобщение
    Чакай,чакай това не е работно състояние.
    Монтирай го на основата на амортисьора(оная алуминиева щуротия),стягай мъжката,ако се върти пак значи нищо не разбирам

    говорим за "от магазина"
    Това е работното състояние. Колкото хваща този болт дето съм сложил толкова хваща и ножицата (щуротията както я нарече). И като бутнеш носача с пръст на горе или на доли си се върти точно така около втулките.

    И ДА. Говорим са нов от магазина. Чисто нов ТРВ както казах.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Къде ще пръскаш? С пръскане от вън не става. Горния носач тампоните му не са пресовани. Там носача лагерува с тампона. Между носача и тампона има смазка. Когато се отмие смазката започва да скърца от триенето в алуминия. Със тънка игла и спинцовка се вкарва смазката между тампона и корпуса на носача. Носача трябва да се мърда лесно в тампона. Разбириш ли?

      Примерно на долните носачи няма лагеруване. Там тампоните са набити здраво и самите те се усукват при движението на горе на долу. За това и се монтират по определен ъгъл (тампоните). А тук както казах е друга бирата.
      Извинявай ма не разбрах кое по-точно търка в алуминия, та скърца?
      И носача трябва да мърда в тампона или втулката в тампона?
      sigpic
      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
      147 JTDm 140-Малката манекенка
      GT- JTDm 150

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
        Извинявай ма не разбрах кое по-точно търка в алуминия, та скърца?
        И носача трябва да мърда в тампона или втулката в тампона?
        Втулката в тампона. А тампона към носача не. На видеото се вижда и на снимката съм начертал къде е смазката. Между тампона и втулката.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          Стига пиши глупости бе човек,кви смазки бе....
          Заводски втулките са набити със стегнатост,почне ли да скърца-нови тампони.
          Ако имаш мерак,мога да ти подаря 5-6 носача (скърцащи) да си ги пълниш с грес и ги пускай да се продават
          EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
          Suzuki GSXF600 99г.
          Bravo 1.9 8V Multijet

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от sp_romeo1 Покажи съобщение
            Стига пиши глупости бе човек,кви смазки бе....
            Заводски втулките са набити със стегнатост,почне ли да скърца-нови тампони.
            Ако имаш мерак,мога да ти подаря 5-6 носача (скърцащи) да си ги пълниш с грес и ги пускай да се продават
            Иди си купи един нов носач тогава и го разгледай. Аз ти казвам какъв е чисто новия от магазина вчера монтирах два. Ти ми говориш разни неща тука. Заводски са набити със смазка и втулката се върти около тампона. Това ти го заявявам на 100%! Ти си говори каквото искаш!

            Ако съм на теб ще млъкна и няма да се обадя повече по темата. Засрами се малко. С това се занимаваш, а ми говориш разни неща дето не са верни. Не съм виждал друга марка горен носач освен TRW. Други марки може и да ги набиват както казваш. Специално TRW-то оригиналното си е със смазка и втулката си се върти около тампона! За пореден и последен път го казвам.
            Last edited by oem; d.m.y г., 11:52.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
              добре колеги, значи с една спринцовка напълнена с графитна смазка и масло малко да го разреди вкарвам иглата между улея и алуминиевата част и впръсквам, може ли като е сложен, да го вдигна на крик и да действам.
              Направи ли смазката колега

              Comment


              • #37
                Сега се връщам, направих смазката, още даже душ не съм си одарил! Така, след като се свали носача, се констатира че е в завидно състояние, колегата oem както бе писал, найстина има такава смазка фабрично, беше прав, прегледах нов носач, тампоните бяха мн мн стегнати като го свалих го пробвах, шарнира е като нов , направих смазка с медна паста и стана супер, преди да направя смазката го бях стегнал на менгемеи го пробвах от каде скърца, и си беше скърцане гума-гума, просто оригиналната смазка я нямаше, носача е на Фиат, оригиналният демек, немам проблем сега, стана страхотно, но дори да се появи скърцане да не чуе дявола,не ми се вярва след тая паста и смазка, няма да го сменя, защото той си е здрав и не е износен,вс си му е както треа, демек ако имате скърцащ тампон горе,сваляйте и смазвайте.

                п.п.значи говориш с човек който прави реглаж, оня ми вика че за алфата се правило когато накраиниците на рейката са били сменяни, и че за горен носач нямало нужда да правя интервенцията,нямало да ми се промени геометрията заради един свален и сложен обратно годен носач.А реглаж правих преди 2 месеца отпред и отзад.
                Last edited by rusiq86; d.m.y г., 16:55.
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #38
                  Колеги извинете ме но аджеба като го отворихте носача за смазка не ви ли дойде на ум че тези тампони не са направени да превъртат самата конструкция на самата гума го подсказва първо гумата е мека и е направена от вън и отвътре на малки кръсчета нали се сещате че ако има триене по тези кръсчета тампона ще се износи и то много бързо. Триенето в тампона е във между вътрешната втулка и тампона, не знам дали сте се заглеждали но обикновено на скърцащия тампон от страната която се пада долна има по голямо износване. след време този луфт се увеличава и започват потропванията. Не знам как решавате че като напълните тампона със смазка ще го оправите само скъсяватеж живота му тъй като улеснявате превъртането на втулката във гумата а това води до износване защото гумата не е ИЗНОСОУСТОЙЧИВА за тази цел има полиуретан който е в пъти по устойчив на износване и там самия тампон е пригоден да работи с превъртане вътре в него и там е предвидена смазка но това не е гума.
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #39
                    Да бе ама оригинално носача си превърта. Нов TRW както казах си превъртаи си има смазка СЪжалявам, че не ги снимах новите преди да ги монтирам. Но на видеото което съм пуснал новия е същия превърта си.

                    Не виждам защо трябва да има спор по този въпрос след като аз го виждам с очите си. И аз останах изненадан и за това и се загледах по-добре. Смазката м/у втулката и тампона си я имаше на оригиналния носач от магазина. И си се въртеше втулката доста лесно.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #40
                      подкрепям за новият носач, лично проверих един такъв, и наистина има смазка, не се върти а само преплъзва, както моят, и то мн ама мн трудно, провери един нов носач и ще се овериш. просто в течение на времето явно, тази смазка изсъхва и "изчезва", сега е добре, не си го внушавам,защото като смъкнахме носача го проверихме и е супер, няма износено засега, оригинален си е, тампона на горният носач е мн различна от този на долният, като сдаде багажа ще пиша, но сега е идеален, този носач е нз на колко години, и е нормално смазката да я няма, от топлото гумата се разпуска и започва да скърца, затова на мн носачи на алфи още месец-два след слагането се разкърцват, пак казвам ще пиша отзиви след време,но определено смятам че е добро решение засега и логичното...
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #41
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                          подкрепям за новият носач, лично проверих един такъв, и наистина има смазка, не се върти а само преплъзва, както моят, и то мн ама мн трудно, провери един нов носач и ще се овериш. просто в течение на времето явно, тази смазка изсъхва и "изчезва", сега е добре, не си го внушавам,защото като смъкнахме носача го проверихме и е супер, няма износено засега, оригинален си е, тампона на горният носач е мн различна от този на долният, като сдаде багажа ще пиша, но сега е идеален, този носач е нз на колко години, и е нормално смазката да я няма, от топлото гумата се разпуска и започва да скърца, затова на мн носачи на алфи още месец-два след слагането се разкърцват, пак казвам ще пиша отзиви след време,но определено смятам че е добро решение засега и логичното...
                          Проверявал съм и нови и стари носачи и нямаха смазка за оригиналния е ясно но за новите нямат смазка и пак ви думам тази конструкция на тампона с тази гума не е предвидена да работи с преплъзване. Купувал съм само тампони купувал съм и носачи с тампони смазвал съм ги и пак започват с проблемите след време да не говорим че носача е стегната като се движи на ръка но като му легне предницата отгоре нещата стават други.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #43
                            Е добре де Новачев ти какво предлагаш?

                            Здрав шарнир на носача, но скърцащи тампони....Така е и при мен случая...Предпочитам да го мажа с разни боклуци, отколкото да купувам нов носач или полиуретан и после след 2-3 месеца пак същото - скърцат...Поне смазването излиза по-евтино!
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #44
                              Най-интересното е че видимо тампоните са ок, така че ще пиша след време дали е имало ефект, иначе ме увериха че няма нужда от нов носач, ако се разкърца ще търпя и като ми писен нов и това е. Но подчертавам огледахме носача и няма следи от износено, варнир и тампони са ок.
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment


                              • #45
                                моите носачи скърцаха,като ги свалих фтулките на тампоните се бяха отделили от гумата и от там се появяваше скърцането,смених ги с нови тампони и за 10000км.и на новите тампони се скъсаха метелните фтулки.При мен скърцането идва от това,иначе втулките не мърдат от носачите.Много ми ги хвалят тия полиуретановите втулки та ако има някой който е с такива да напише одзиви,че не са евтини и те ми се експериминтира
                                sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                                Comment

                                Working...
                                X